Kontaktai

          


  • Šalčininkų r. Jašiūnų Mykolo Balinskio gimnazija 
  • Įmonės kodas:  291417190
  • Adresas: M. Balinskio g. 16,  Jašiūnų mstl., LT-17249 Šalčininkų r. Lietuva
  • Telefonas: + 370 380 35118
  • El. paštas: 

balinskio.gimnazija@etanetas.lt

 Skaityti daugiau 

Pamokų laikas




            1 p.     08:00 - 08:45

            2 p.     08:55 - 09:40

            3 p.     09:50 - 10:35

            4 p.     10:55 - 11:40

            5 p.     12:00 - 12:45

            6 p.     12:55 - 13:40

            7 p.     13:50 - 14:35

            8 p.     14:45 - 15:30­

Nuorodos




   








  • Svetainė atnaujinta:


Naujienos

  44                               

2020-11-20

Tarptautinės tolerancijos dienos minėjimas

Tolerancija – tai pakantumas, mandagumas, pagarba kitiems, supratimas, kad kitas žmogus gali skirtis nuo mūsų, ir pripažinimas, kad jis turi teisę būti kitoks nei mes.

Minint Tarptautinę tolerancijos dieną, gimnazijoje lapkričio 16-20 dienomis vyko akcija „Parodykime pagarbą kitiems ir sau pačiam“.

Su mokiniai Tolerancijos tema buvo kalbėta tiek per klasės valandėles, tiek per įvairias pamokas. Mokiniai aiškinosi tolerancijos reikšmę, diskutavo, kodėl svarbu būti tolerantiškam, žiūrėjo filmukus, mokėsi suprasti ir užjausti vienas kitą. Aptarė (ne)tolerancijos pavyzdžius mokykloje ir žmonių istorijoje.

Šių metų Tolerancijos dienos idėja – Tolerancijos dėlionė, todėl per dailės pamokas vyresnių klasių mokiniai bandė jas kurti.  Dėlionėse atsispindėjo tolerantiško žmogaus savybės bei mintis, kad netolerancijos situaciją galima išspręsti ir pakeisti, kad kiekvienas jaustųsi gerai.

Tolerancijos tema su vaikais kalbėjo ir švietimo pagalbos specialistai. Iki/priešmokyklinio ugdymo grupių vaikams logopedė I. Boguševič-Vlasova vedė užsiėmimą „Per balses link tolerancijos supratimo“, soc. pedagogė A. Godovščikova 2, 3B klasių mokiniams – „Būk tolerantiškas“, psichologė O. Rympo 3A, 4 kl. mokiniams suorganizavo užsiėmimus „Mokykimės tolerancijos“ ir „Tolerancija tarp mūsų“.

Įvairių veiklų ir pokalbių metu mokiniai įsitikino, kokie skirtingi, ypatingi ir svarbūs kiekvienas esame. Todėl turime stengtis auginti gėrį širdyse bei supratimą ir pakantumą kitiems.


Neatstumkime kitokių! Būkime jiems tolerantiški!

Už akcijos įgyvendinimą atsakinga gimnazijos psichologė O. Rympo,

soc. pedagogė A. Godovščikova

2020-11-20

Per balses link tolerancijos supratimo

Lapkričio 16-17 d. minint Tolerancijos dieną ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo logopedinių edukacinių pratybų metu vyravo būtent ši tematika – „Per balses link tolerancijos supratimo“.

Logopedinių žaidimų ir edukacinių veiklų „Balsių dėlionės“, „Begarsės mįslės“, „Bitutės avilyje“, „Balsė A apsiperka parduotuvėje“, „Transporto priemonės“, „Mano kūnas tartum balsė“ metu buvo akcentuojamas ne tik taisyklingas garsų tarimas, bet ir lavinami visapusiški ugdytinių gebėjimai, supratimas apie juos supančią aplinką, suvokimas, jog visi mes esame skirtingi, empatija šalia esančiam.


Dėkoju tėveliams, jog jų vaikams nesvetimas atjautos suvokimas.

Gimnazijos logopedė

2020-11-13

CV rengimo ypatumai

Kaip parengti gerą CV, kai neturi arba turi mažai patirties? Šiandien atsakymą į šį klausimą IVG klasės mokiniai išgirdo virtualiame projekto „Europass“ seminare „Gyvenimo aprašymas“.

Seminaro metu Kauno kolegijos Karjeros centro vadovas Mindaugas Samuolaitis gimnazistams pristatė svarbiausias CV dalis, atkreipė mokinų dėmesį į tai, ką svarbu paminėti, o kokios informacijos geriau vengti rengiant pirmąjį CV.


Mokiniai turėjo išskirtinę galimybę išgirsti patyrusio karjeros konsultanto atsakymus į seminaro metu kilusius klausimus.

Karjeros ugdymo specialistė Oksana Rympo

2020-10-16

Akcija „Padovanok gerą nuotaiką kitam“

Psichikos sveikata – tai emocinė ir dvasinė būsena, kuri leidžia žmogui džiaugtis gyvenimo pilnatve, gebėjimas būti savimi tarp kitų, gebėjimas išreikšti save suteikiant malonumą sau ir aplinkiniams, gebėjimas pačiam daryti sprendimus ir už juos atsakyti.

Šių metų spalio 7-16 dienomis gimnazijos mokiniai dalyvavo kasmetinėje akcijoje „Padovanok gerą nuotaiką kitam“, kuri skirta Pasaulinei Psichikos sveikatos dienai paminėti. Akcijos tikslai – atkreipti mokinių dėmesį į savo emocinę sveikatą ir jos stiprinimo galimybes; skatinti mokinių geresnį savęs pažinimą; skatinti susirasti veiklas, kurių metu galėtų patirti pozityvias emocijas ir bendravimo džiaugsmą.

Akcijos metu vyko įvairūs užsiėmimai tiek su pradinių, tiek su vyresnių klasių mokiniais. Tam, kad mokiniai išmoktų atpažinti ir konstruktyviai išreikšti savo jausmus, buvo pravesti užsiėmimai: „Jausmų kalneliai“, „Besiveržiantis pykčio ugnikalnis“, „Liūdesio sūkuryje“, „Gėdos ežeras“. Kiekvienas gyvenime susiduria su situacija, galinčia sukelti stresą. Tačiau kyla klausimas – ar kiekvienas turi resursų jį įveikti, ar žino būdų, padedančių jį sumažinti? Atsakymą šį klausimą mokiniai gavo per užsiėmimą „Stresai, kuriuos patiria jaunimas“.

Pozityvios mintys yra neatsiejamos nuo geros psichinės būklės. Tuo mokiniai galėjo įsitikinti per integruotus dailės ir psichologijos užsiėmimus: „Geros savijautos medis“, „Pozityvių minčių voratinklis“.

Ne mažiau svarbūs yra santykiai su kitais. Tokių užsiėmimų metu kaip „Gebėjimas būti savimi tarp kitų“, „Pagarba sau ir aplinkiniams“, mokiniai galėjo praktiškai išbandyti įvairias grupines užduotis. Buvo siekiama parodyti, kad vienas kito išklausimas ir pasirengimas suprasti, pagarba bei bendrų sprendimų ieškojimas, yra konstruktyvaus bendravimo dalis.

Gimnazijos foje taip pat buvo parengtas informacinis stendas „Pasirūpink savo psichine sveikata“.

Gyvenime susiduriame su įvairiomis situacijomis, tačiau patirtis (tiek teigiama, tiek neigiama) visuomet yra gera gyvenimo pamoka, kuri suteikia išminties ir sustiprina mūsų asmenybę.


Būkime sveiki! Rūpinkimės savo ir kitų gerove!

Akcijos organizatorius gimnazijos psichologė Oksana Rympo

2020-10-15

Netradicinė pamoka tradicinėje aplinkoje

Už lango ruduo: saulė pasirodo retai, lyja, pučia žvarbokas vėjas. Kartais vaikai nenori visai eiti į mokyklą, nebent ten vyktų ne tradicinės pamokos, o neįprasti užsiėmimai.

Būtent toks užsiėmimas vyko ir mūsų gimnazijoje. Lietingą antradienio rytą II ir IIIG klasių mokiniai skubėjo į aktų salę, kur vyko projekto „Sveikas ir aktyvus gyvenimo būdas“  paskutinė dalis, skirta teatrui. Dėl pandemijos šie aktorystės  meno mokymai buvo nukelti , bet mokiniai nekantriai jų laukė ir tikėjo, kad puikus Lėlių teatro aktorius, gydytojas-klounas Šarūnas Gedvilas būtinai atvyks.

Tai buvo netradicinė pamoka, kurioje nereikėjo ilgai  galvoti, ką ir kaip pasakyti, išsamiai atsakyti į pateiktą klausimą, o spontaniškai ir greitai reaguoti, kartais net be žodžių išreikšti savo mintį, parodyti, kaip sugebi stebėti aplinką, žmones, kreatyviai prisistatyti. Net patys droviausi mokiniai, to net nepastebėdami,  įsisuko į šios veiklos verpetą. Aktorius savo kūrybiškumu ir juoku užbūrė kiekvieną: nebuvo tokių, kuriems šis užsiėmimas pasirodė nuobodus, nereikalingas ar beprasmis.

Buvo linksma, daug juoko, o juokas, pasak aktoriaus, yra pati tikriausia emocija, kurią iššaukti gali ne kiekvienas. Juokas turi didelę galią, kuri gali gydyti žmones.


Atsisveikindamas su mumis, šių kūrybinių dirbtuvių vedėjas palinkėjo  visiems daugiau juokti, o mes padėkojome šiam nuostabiam ir charizmatiškam žmogui už puikią pamoką, kurioje kiekvienas jautėsi puikiai ir buvo vertinamas ne pagal tai, kaip jis pasiruošęs pamokai.

Lietuvių kalbos mokytojos: Irena Kropienė ir Malgožata Milevska.


2020-09-29

Kaip ir kasmet rugsėjo 26-ąją švenčiama Europos kalbų diena. Ta proga gimnazijoje vyko įvairūs edukaciniai užsiėmimai, kurių metu mokytojai akcentavo mokiniams kalbų reikšmę, jų mokėjimo svarbą, parengė stendus įvairiomis kalbomis apie kalbų įvairovę, vedė netradicines ir gana įdomias pamokas. Lietuvių kalbos pamokose: 3-4 klasės skaitė legendą apie Babelio bokštą, pasakojo, piešė. 5 klasės mokiniai dalyvavo linksmoje pamokėlėje, žaidė žaidimą „Atspėk kalbą“. Labai džiaugėsi savo atliktais darbais. Pamoka buvo užbaigta bendra lietuviška daina „Mano kraštas“. Šeštokai rengė pranešimus apie Europos kalbas. 7 klasės mokiniai ne tik dalyvavo viktorinoje ir tikrino savo žinias apie kalbas, bet ir kūrė grupėse legendas apie Europos kalbas. Devintokai įvairiomis kalbomis sudainavo dainą apie draugystės ir darnos vertybes, o 11 klasė turėjo kūrybinę užduotį: parašyti frazę arba žodį įvairiomis kalbomis. Anglų kalbos pamokose: septintokai kūrybinio darbo metu atliko patarlių įvairiomis kalbomis vizualizacijas. Ketvirtokai mokėsi šalių bei tautybių pavadinimus, todėl pagamino valstybių vėliavas, išmoko padainuoti dainą „Hello around the world”. Šeštokai iliustravo angliškas patarles, o aštuntokai pasirinkę vieną žodį "Svajonė" vertė jį į kitas kalbas bei iliustravo. Lenkų kalbos pamokose: 5 ir IIG klasių mokiniai rašė diktantą, dėliojo dėliones, atlikinėjo užduotis, kuriose vartodami patarles ir frazeologizmus ieškojo jų atitikmenų įvairiose kalbose, vaidino pantomimą, iliustravo priežodžius ir patarles.


Kalbų mokytojos

2020-09-26

Europos kalbų dienos proga I G klasės moksleiviai atlieka dainą apie vertybes keliomis kalbomis. Kviečiame pasiklausyti


2020-09-24

„Dėmesio filmuojam!“ - taip pavadinome edukacinį užsiėmimą, kurį IG ir IIG klasės moksleiviams vedė šiandien režisierius Antanas Gluskinas. Užsiėmimo metu sužinojome, kad norint sukurti 90 minučių gerą vaidybinį filmą tenka paplušėti mažiausiai 2 metus. Sužinojome, kad pasiruošimas filmavimui o taip pat montavimo darbas po filmavimo yra keturgubai ilgesnis ir sudėtingesnis nei pats filmavimas. Išanalizavome režisieriaus parodytą filmuką ir susipažinome su kinematografijos „gramatika“, kurią praktinio užsiėmimo metu turėjome įgyvendinti pasidalinę į keturias grupes. O darbą pradėjome nuo balto lapo. Jame pirmiausia užrašėme idėją. Pasidalinome vaidmenimis. Vieni buvo scenaristais, kiti  režisieriais, treti operatoriais, ketvirti garso režisieriais, penkti montažistais. Apsiėjome šį kartą be dailininkų ir kostiumerių, tačiau negalėjome apsieiti be aktorių. Tad kiekvienas turėjo svarbų vaidmenį ir sąžiningai jį atliko. Pirmiausia kiekviena grupė rašė scenarijų, pagal kurį ketino kurti filmą. Vieni sumanė parodyti sporto varžybas, kurios atnešė sėkmę savimi nepasitikinčiam berniukui, kiti narpliojo detektyvinę istoriją apie dingusį telefoną, treti kūrė miniatiūrą apie klasės naujoką, ne visai sėkmingai pradėjusį gyvenimą naujoje klasėje. Vėliau išklausę režisieriaus A. Gluskino patarimus ir pastabas turėjome surašyti tekstą dialogais. Eilinį kartą pasikonsultavę su režisieriumi nukeliavome filmuoti savo kūrinius. Galiausiai sunešę nufilmuotą medžiagą susipažinome su montažisto darbu, pamatėme, kaip vyksta filmo montavimo darbas.


Esame dėkingi mūsų svečiui Antanui Gluskinui už turiningą užsiėmimą, praplečiantį mūsų pažinimo horizontus, o gimnazijos administracijai už visokeriopą pagalbą ir leidimą praturtinti mūsų patirtį kinematografijos srityje. Ačiū!

Lietuvių kalbos mokytoja Lucija Mickevič-Ozarovska

2020-09-17

„Ką veikia vaikai?“

Internetinė mokymosi programa „Ką veikia vaikai?“ – unikalus, efektyvus ir patogus įrankis, sukurtas specialiai tėvams, siekiant padėti jiems geriau suprasti savo vaikus, stiprinti tarpusavio ryšį bei suteikti reikalingų žinių apie sveiką gyvenimo būdą. https://www.kaveikiavaikai.lt čia rasite naudingų žinių bei įgysite vertingų įgūdžių padėsiančių efektyviau bendrauti su savo vaikais. „Ką veikia vaikai?“ yra vienintelė mokomoji internetinė programa tėvams Lietuvoje. Ji paremta užduočių principu, kurias atlikus, įgytos žinios nesunkiai pritaikomos praktikoje.


 < 45 44  43 42 41 40  39 38 37 36 35 34 33 32  31 

 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 

15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 >