Get Adobe Flash player

Kontaktai

          


  • Šalčininkų r. Jašiūnų Mykolo Balinskio gimnazija 
  • Įmonės kodas:  291417190
  • Adresas: M. Balinskio g. 16,  Jašiūnų mstl., LT-17249 Šalčininkų r. Lietuva
  • Telefonas: + 370 380 35118
  • El. paštas: 

balinskio.gimnazija@etanetas.lt

 Skaityti daugiau 

Pamokų laikas




            1 p.     08:00 - 08:45

            2 p.     08:55 - 09:40

            3 p.     09:50 - 10:35

            4 p.     10:55 - 11:40

            5 p.     12:00 - 12:45

            6 p.     12:55 - 13:40

            7 p.     13:50 - 14:35

            8 p.     14:45 - 15:30­

Nuorodos


   

  









  • Svetainė atnaujinta:


Naujienos

   38                  

2019-11-19

Tolerantiškosios balsės

Tolerancijos savaitė mūsų gimnazijoje buvo kupina įvairios edukacinės veiklos, kurios tikslas – ugdyti vaikų supratimą, jog abipusis tolerantiškumas tai gerų santykių, pagarbos, atjautos pagrindas.

Tolerancijos tematika vyravo ir logopedinių-edukacinių  pratybų metu. Mokiniai su „Tolerantiškosiomis balsėmis“ lavino taisyklingą balsių tarimą. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vaikai aktyviai dalyvavo logopediniuose žaidimuose „Mįslės be fonacijos“, „Balsės kaip bitutės“, „Automobiliai garažuose“, „Mano kūnas balsė“, „Ausytės girdi tik balsius“, „Kreiva-tiesi balsė“, kurių metu buvo lavinamas ir tobulinamas taisyklingas balsių tarimas, foneminis suvokimas, stambioji ir smulkioji motorika, taisyklingas kvėpavimas.


Dėkojame tėveliams, jog jų vaikai yra labai pagarbūs vieni kitiems.

Gimnazijos logopedė – Inesa Boguševič-Vlasova

2019-11-16

Lapkričio 7 d. gimnazijoje vyko III-IV klasių gimnazistų susitikimas su VGTU Mechatronikos, robotikos ir skaitmeninės gamybos katedros dr. docentu Sigitu Petkevičiumi. Susitikimo pradžioje docentas su mokiniais kalbėjo apie pasaulyje didėjančią robotizaciją ir sparčiai besivystančią skaitmeninės gamybos pramonės rinką. Pristatė dvi pirmosios pakopos studijų programas - Skaitmeninę gamybą, Mechatronikos ir robotikos studijas. Visi susidomėję šiomis sritimis galėjo užduoti klausimų ir sužinoti apie stojimo ir mokymosi sąlygas. Vėliau gimnazistai galėjo praktiškai pabandyti valdyti vikšrinius robotus.


Karjeros ugdymo specialistė Oksana Rympo

2019-11-14

Debatų metodas gimnazijoje įsibėgėja. Sekame istorijos mokytojos pavyzdžiu ir rengiame juos jau ne pirmą kartą lietuvių kalbos ir literatūros pamokose. Juk nagrinėjant literatūrinio kūrinio veikėjus dažnai juos teisiame, analizuojame jų elgesį, stebime personažo poziciją ir visada sudarome savo nuomonę apie jį. Todėl debatai puikus metodas atskleisti šią nuomonę, pagrįsti ją kūrinio siužetu, pailiustruoti siužeto detalėmis. Analizuojant J. V .Gėtės „Faustą“ vienuoliktokams kilo nemažai diskusinių klausimų, prieštaringai vertino veikėjo veiksmus ir siekius. Dėl to ir buvo nuspręsta organizuoti debatus ir padiskutuoti ar iš tikrųjų Faustas nusipelnė Dangaus ir amžinosios palaimos. Pro-pozicijos komanda, kurią sudarė 4 dalyviai (Paulina, Violeta, Pavel ir Deivid) teigė, kad teisus buvo J. V. Gėtė ir Faustas išties vertas Dangaus. Tuo tarpu Contra-pozicijos komanda (Sandra, Paula, Evelina ir Angelina) prieštaravo. Jų manymu, Faustas turėtų būti pasmerktas amžiams. Debatų teisėjai (Ernest, Raimond ir Rafal) bei žiūrovai atidžiai klausėsi ir stebėjo dalyvių laikyseną. Žiūrovai turėjo įvardyti teigiamus bei neigiamus debatų dalykus, teisėjai argumentuotai išsakyti savo nuomonę apie komandų darbą ir paskelbti verdiktą: kurios komandos dalyviai buvo įtikinamesni, pateikė daugiau argumentų ir laimėjo debatus. Abi komandos rungėsi labai aršiai ir nenorėjo nusileisti. Tam tikrais momentais klasėje išties buvo „karšta“.  Teisėjai visgi aukščiau įvertino Pro-pozicijos komandos pasisakymus ir skyrė jai pergalę. Tuo tarpu geriausia kalbėtoja pripažino Contra-pozicijos dalyvę Angeliną.


Dėkoju visiems mokiniams už smagią pamoką, už kritinį mąstymą, už tai kad bandė logiškai ir nuosekliai dėstyti mintis, ginti savo nuomonę ir atremti priešininkų argumentus.

Lietuvių kalbos mokytoja Lucija Mickevič-Ozarovska

2019-11-05

Mokinių išvyka į Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto gamtos mokslų laboratorijas ir Lietuvos Respublikos Seimą

Šiandien vis dažniau kalbame apie tai, jog svarbu išeiti iš klasės, peržengti mokyklos ribas, pamatyti tai, kas mus supa, atrasti galimybių ugdytis gamtoje ir iš gamtos, kad mokymasis taptų išties įdomia, patrauklia veikla kiekvienam šiuolaikiniam mokiniui. Svarbu, kad mokiniai, kurie dabar pagrįstai vadinami technologijų karta, galėtų ne tik sužinoti, išmokti bet kartu patirti, pajausti, eksperimentuoti.  

Siekiant įgyvendinti šiuos reikalavimus ir dar labiau sudominti mokinius gamtos mokslais,  nepaisant rudens atostogų,  nutarėme įtraukti mokinius į tiriamąją veiklą. Todėl 2019 m. spalio 29 dieną, mūsų gimnazijos bei Šalčininkų J. Sniadeckio gimnazijos, Eišiškių gimnazijos ir Eišiškių S. Rapalionio gimnazijos gamtos mokslų mylėtojai kartu su biologijos ir chemijos dalykų mokytojomis apsilankė VGTU gamtos mokslų laboratorijose, kuriose atliko tiriamuosius darbus iš chemijos ir fizikos dalykų. Vieni mokiniai atliko praktikos darbą bendrosios chemijos laboratorijoje ir nustatė metalo hidroksido kiekį titrimetriniu būdu,  kiti atliko tyrimus su metalais eksperimentinės fizikos  laboratorijose: metalų mechaninių savybių nustatymas tempimo bandymu ir metalų savybių tyrimas spektrofotometriniu metodu. Mokiniai džiaugėsi, nes atliekant tiriamuosius darbus galėjo pasinaudoti moksliniams tikslams skirtais prietaisais bei priemonėmis, kurių nėra mokyklų laboratorijose. Praktinės veiklos metu mokiniai ne tik patobulino savo žinias, įgūdžius bei gebėjimus bet tai buvo kartu ir rajono mokinių tarpusavio integracija. Šiandieniniame gyvenime tai labai svarbu, nes integracija ugdo mokinių gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, skatina dirbti komandomis. Pilni įspūdžių po 2,5 val. užsiėmimų ir praktinės veiklos, susiradę naujų draugų išvykome į pažintinę ekskursiją į Lietuvos Respublikos Seimą. Ekskursija prasidėjo Spaudos konferencijų salėje – vienoje iš Seimo salių.  Būtent čia Seimo nariai bendrauja su žurnalistais, čia rengiamos spaudos konferencijos. Vėliau mokiniai apžiūrėjo Konstitucijos salę, Pirmojo Nepriklausomos Lietuvos Prezidento Algirdo Mykolo Brazausko salę, kur priimamos svečių delegacijos. Mokiniai apsilankė ir Posėdžių salėje, kuri yra triaukštė. Pirmas aukštas skirtas tik Seimo nariams, antras - lankytojams, trečias - tik technikos darbuotojams. Dar mokiniai pabuvojo ir garsiojoje Kovo 11-osios Akto salėje, kur ir buvo priimtas šis dokumentas. Sužinojome, kad šioje salėje vyksta pagrindinės Lietuvai svarbios šventės ir minėjimai, naujai išrinkti Seimo nariai duoda priesaiką būtent šioje salėje. Mokiniai taip pat džiaugėsi apžiūrėję Lietuvos Prezidento salę, šalia kurios yra iškabinti buvusių Seimo pirmininkų portretai. Kelionė į Lietuvos Respublikos Seimą buvo išties įdomi ir svarbi.


Nuoširdžiai dėkojame Gerbiamam Seimo nariui Leonardui Talmontui už suteiktą progą ir finansinę pagalbą apsilankant Lietuvos Respublikos Seime. Taip pat dėkojame Seimo nario padėjėjai Martai Narkun, padėjusiai organizuoti šią įdomią išvyką į Seimą.

Biologijos mokytoja Violeta Juchnevič

2019-10-21

VGTU atvirų durų diena

Spalio 18 d. IIIG klasės mokiniai dalyvavo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Atvirų durų dienoje ir susipažino su studijų galimybėmis.

Renginio metu sužinojo apie stojimo į universitetą sąlygas, susipažino su VGTU studijų programomis, išbandė tokias veiklas, kaip virtualios realybės žaidimas „KRIVIS“, raumenų stimuliatorius, levitatorius, skrydžių simuliatorius, triukšmo kamera, kvapų dėlionė; susipažino su fizikiniais reiškiniais bei įrenginiais, išmaniuoju šiltnamiu, automobilio variklio maitinimo sistema, prekybos finansų rinkose subtilybėmis, Architektūros fakulteto studentų projektiniais modeliais, Pastato inžinerinių sistemų BIM projektavimu, išmaniuoju telefonu valdomu Robotu Voru, VGTU studentų sukurtu kartingo prototipu bei lenktyniniu kartingu. Taip pat dalyvavo elektromagnetinės spinduliuotės „gaudynėse“, robotų varžybose, žaidime „Finansinių riešutėlių gliaudymas“, virtualios realybės ekskursijoje po aukščiausius pasaulio dangoraižius bei tiltų konstrukcijų pristatyme.



Karjeros ugdymo specialistė Oksana Rympo

2019-10-17

Pamoka Balinskių dvaro rūmuose

Literatūros mokslą su III G klasės mokiniais pradėjome nagrinėdami Renesanso epochą. Vienas svarbiausių Lietuvos istorijai bei kultūrai šio laikotarpio kūrinių yra J. Radvano epas „Radviliada“, pasakojantis, apie didį žmogų, herojų Mikalojų Radvilą Rudąjį. Su Radvikų gimine yra susijusi Jašiūnų istorija, būtent Mikalojus Radvila Rudasis nupirko 16-tame amžiuje dalį Merkinės-Jašiūnų. Dėl šios priežasties Balinskių dvaro rūmuose dažnai kalbama apie šitą įžymią asmenybę. Todėl nuvykome su III G klase, pasiklausyti paskaitos apie „Radviliadą“, jos autorių, vertėjus, jos istorinį foną, kurią mielai sutiko išdėstyti rūmų direktorius Kazimiež Karpič. Direktorius puikiai moka įteigti klausytojus, sutelkti dėmesį ties ne chrestomatiniais ir ne vadovėliniais dalykais. Klausydamiesi paskaitos pastebėjome kaip nuodugniai ištirtas Radvilų giminės, ypač Mikalojaus Radvilos Rudojo gyvenimas, kruopščiai išnagrinėti herojinio epo vertimai į lietuvių, baltarusių bei dalinai į lenkų kalbas, pastebėtos Livonijos karo detalės, pateikti anų metų žemėlapiai, taikliai apibūdinta kūrinio pagrindinio herojaus asmenybė, išanalizuotas istorinis „Radviliados“ fonas ir visa tai susieta su tuometinėmis Renesanso epochos realijomis. Bandėme paskaityti hegzametru parašytas originalo ištraukas bei vertimus į kitas kalbas. Tačiau skaityti tokia eilėdara parašytą epą nėra lengva, be išankstinio pasiruošimo mums nekaip sekėsi. Dėkojame už įdomią ir netradicinę paskaitą kadaise buvusiame Radvilų dvare mūsų šiandieniniam dėstytojui Kazimiežui Karpičui.




Lietuvių kalbos mokytoja Lucija Mickevič-Ozarovska

 < 38 37 36 35 34 33 32  31 

 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 

20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 >